Footprint Marketing Agency

Case

Optimering af Digital Strategi gennem fast serviceaftale

GNL Service er et firma som er specialiseret i service, reparation, opsætning samt udskiftning af komponenter på Vindmøller i og udenfor Danmark.  Efter en del års solid vækst i Danmark, med begyndende projekter udenfor landets grænser, var der derfor opstået et behov for at udvikle virksomhedens digitale strategi mod deres nye position på markedet. 

Med vores erfaring indenfor Vindbranchen, har vi udviklet vi en strategi, som understøtter deres nuværende vækst såvel deres vækstambitioner udenfor Danmark. Med en tilhørende serviceaftale på løbende eksekvering af deres strategi, følger vi dem på rejsen mod deres mål og tilsikrer løbende en opfølgning og tilpasning af de tiltag vi laver. 

Hvis du vil vide mere om GNL Service, kan du besøge dem her:

Vores serviceaftale med GNL Service indeholder blandt andet:

– Kvartalsmæssig contentplan, med månedlig opfølgning og tilpasning

– Udarbejdelse af content til SoMe og administration heraf

– Udarbejdelse af grafisk materiale 

– Løbende SEO

– Annoncering på Google, Facebook & LinkedIn

Zacharias Westerby

Interesseret i en lignende løsning?

Zacharias Westerby

Partner & Projektleder

 

+45 26355975

zaw@footprint.dk

Vil du vide mere?

HVORDAN KAN VI HJÆLPE DIG?

Skriv til os, og lad os hjælpe jer med at skabe effektiv markedsføring, som målretter sig lige netop jeres marked. 

+45 26 35 59 75

kontakt@footprint.dk