Footprint Marketing Agency

Case

Visuel Identitet og Website som afspejler tung industri

NML Protec er et konsulenthus som specialiserer sig indenfor Ledelse, Konstruktion, Produktion og Udvikling indenfor særligt miljø- og fødevareindustrien. Ved opstarten af deres virksomhed i 2019 søgte de et bureau som ikke blot kunne designe og udvikle deres hjemmeside og logo, men ligeledes forstod deres industri og hermed kunne udarbejde tekstindholdet til deres hjemmeside. 

Her kunne vi med vores tekniske viden fra dansk industri lave en plan for hvordan deres hjemmeside skulle opbygges, hvilke værdier som der lægges vægt på i netop deres industri og hvordan deres løsninger skulle formuleres. Den kongeblå farve i logoet blev valgt for at afspejle den loyalitet, styrke og lederskab som er kerne-essensen af deres løsninger. Den lyseblå kurve i logoet blev valgt til komplementere den blå grundfarve og symbolisere den vækst, som de netop yder deres kunder. 

Hvis du vil vide mere om NML Protec, kan du besøge dem her:

NML Protec
Zacharias Westerby

Interesseret i en lignende løsning?

Zacharias Westerby

Partner & Projektleder

 

+45 26355975

zaw@footprint.dk

Vil du vide mere?

HVORDAN KAN VI HJÆLPE DIG?

Skriv til os, og lad os hjælpe jer med at skabe effektiv markedsføring, som målretter sig lige netop jeres marked. 

+45 26 35 59 75

kontakt@footprint.dk