CASE

Dynamisk og informativ websiteløsning til en kvalitetsbevidst virksomhed

GNL Service Italien

Kunde

Løsning

GNL Service holder de danske vindmølleparker i gang med bl.a. service, reparationer og vedligehold af vindmøller. En virksomhed som siden 2013 kun har set én vej – fremad.

Når en virksomhed starter i det små og internt hurtigt vokser sig større, er det vigtigt, at den også følger med udviklingen udadtil. Det gør den bl.a. med et moderne, informativt website. Udfordringen i et kompliceret og specifikt branchefelt, som det GNL Service arbejder i, er at videreformidle den tekniske viden og service, GNL Service tilbyder.

GNL Service’ nye website afspejler den moderne virksomhed. Det giver et tydeligt overblik over hvor og hvilke forskellige services, GNL Service tilbyder. Med vores viden inden for vind-branchen ved vi, hvilke funktioner websitet skal indeholde, samt hvordan disse skal prioriteres, for at websitet lever op til branchens standarder. Websitet er dynamisk, moderne og informativt. Det performer godt og er responsivt – to af de vigtigste parametre ifht. digital markedsføring i dag. Vi har målrettet sitet mod GNL Service’ potentielle kunder og sørget for, at det med det samme giver et indtryk af, hvad virksomheden tilbyder. Desuden har GNL Service kunder i udlandet, hvorfor der naturligvis er mulighed for at ændre sproget til engelsk på websitet.

Interesseret i en lignende løsning?

Flere cases